Når du vil returnere eller bytte en vare, bedes du kontakte os via vores kontaktformular. Vi sender dig derefter en returneringslabel.
Inden du returnerer varen, ønsker vi at gøre dig opmærksom på nogle punkter fra vores købsbetingelser.
For at en returnering kan godkendes gælder de samme regler som i alle detailforretninger i Sverige; varerne skal være i uændret stand. Dette betyder, at beklædningsgenstande kan prøves og fjernes fra posen, men at mærkerne ikke må tages af og der med ikke være slid på produktet. Dette inkluderer pletter, parfume eller anden lugt, huller og andre tegn på omfattende brug. På en ikke godkendt returnering vil der opkræves et gebyr for værdiforringelse.
Som kunde er du ansvarlig for at produktet bliver returneret i stort set uændret stand. Vælg derfor forsendelsesmetoden med omhu og pak varerne godt.
Ved fortrydelse af køb står kunden selv for original forsendelse. Vedhæft et udfyldt returdokument med din forsendelse.
Sådan returneres et produkt på den nemmeste måde:
Pak varen og en kopi af din følgeseddel i en karton eller pose, der er holdbar.
Forsegl pakken forsigtigt med tape.
Sæt returneringslabel på ydersiden af den forseglede pakke.
Send pakken. Det tager normalt en uge, før vi modtager pakken.
Vi sender dig en email, når din vare er ankommet hos os.
(Når varen er ankommet hos os og godkend, sendes en e-mail til dig, hvor dette bliver meddelt. )
Tilbagebetaling foretages via Klarna. Hvis du endnu ikke har betalt din faktura, korrigeres fakturabeløbet, og en ny faktura sendes til dig. En refusion tager maksimalt 14 dage efter, at vi har meddelt dig, at returneringen er godkendt. Kontakt os, hvis du ikke har modtaget dine penge tilbage efter denne tid.